![[neutral] :/](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Siru84 kirjoitti:Taitaa varmaan pian HUSSIn laite tulla tiensä päähän. Koin sen kahdesti eilen kun edellispäivänä se oli huoltotauolla. Siinä oli vain 2 asiakasta kun se ei jaksanut pyöriä kunnolla ympäri ja nopeasti vain laskeutui alas. Huoltotauolle sen jälkeen meni. Sitten eilen siitä pääsi todella epäilyttäviä ääniä, se nitisi, natisi ja sitä tätä ja tota. Lisäksi monta kertaa meni ympäri mitä ei mielestäni aiemmin ole tehnyt
Linnanmäen huvilaite Kieputin tarjoaa viimeiset kieputuksensa
Linnanmäki kehittää jatkuvasti toimintaansa pitkän tähtäimen suunnitelmiensa mukaisesti. Parin poikkeavan vuoden jälkeen huvipuistossa päästään jälleen rakentamaan uutta huvilaitetta. Aina kun uutta laitetta aletaan rakentamaan, sille pitää myös löytää tilaa vanhojen laitteiden joukosta.
Samulila kirjoitti:Linnanmäen huvilaite Kieputin tarjoaa viimeiset kieputuksensa
Linnanmäki kehittää jatkuvasti toimintaansa pitkän tähtäimen suunnitelmiensa mukaisesti. Parin poikkeavan vuoden jälkeen huvipuistossa päästään jälleen rakentamaan uutta huvilaitetta. Aina kun uutta laitetta aletaan rakentamaan, sille pitää myös löytää tilaa vanhojen laitteiden joukosta.
https://www.sttinfo.fi/embedded/release/linnanmaen-huvilaite-kieputin-tarjoaa-viimeiset-kieputuksensa?publisherId=3179&releaseId=69949799&lang=fi
Hyvin täällä osattiin arvioida, että taitaa olla Kieputtimelle tulossa tunnit täyteen. Tuleeko tilalle sitten uusi Vekkula vai joku muu uutuus laite?
Zorlim kirjoitti:Olihan tämä arvattavissa. Kieputin koki saman kohtalon kuin Sateenkaari, eli yksinkertaisesti ajettiin loppuun. Ikääkin ehti molemmille kertyä noin saman verran, Sateenkaarelle 25 vuotta ja Kieputtimelle 28. Mutta miksi Kieputtimen seuraaja saapuu vasta kaudelle 2024 Linnanmäen tiedotteen mukaan, eikä ensi vuodelle?
moi kirjoitti:Mutta minkä laitteen rakentaminen kestää niin kauan? Tilaa ei kuitenkaan ole kauheasti.
Linnanmäki kirjoitti:- Kaudelle 2024 Linnanmäelle Kieputtimen paikalle avataan jotakin aivan uutta. Kerromme tästä enemmän loppuvuodesta, Adlivankin vinkkaa.
Sienimursu kirjoitti:Minusta olisi kivaa jos tilalle tulisi jokin vastaava (ehkä upgradettu) kokemus, sillä Top Spin tyyppisiä laitteita ei ole muita suomessa eikä vastaava kokemusta sitten täältä enää saa. Minä rakastan top spin tyylisiä laitteita, mutta Kieputin on nyt ikänsä päässä selvästi ainakin päivittäin täynnä olevan suositun puiston kannalta missä ei ole hyvä kun joudutaan pitämään laitteita kiinni päivän mittaan mutta vähempikautisella pienpuistolla ei niin haittaisi.
Mondial Rollover, Moser Rides:in suurempi Maverick-malli ovat esimerkkejä upgradetuista Top Spin tyylisistä laitteista mitkä itse laittaisin, sillä en usko että hankkisivat aivan samanlaista tilalle. Mutta pahoin pelkään, että tilalle tulee jotain ihan muunlaista. Vekkulalle ainakin löytäisin tilaa muualta, sillä en myöskään halua että tuo ketjukarusellin yms. tasanteen näkymä allaolevasta laitteesa katoaisi.
Siru84 kirjoitti:Sienimursu kirjoitti:Minusta olisi kivaa jos tilalle tulisi jokin vastaava (ehkä upgradettu) kokemus, sillä Top Spin tyyppisiä laitteita ei ole muita suomessa eikä vastaava kokemusta sitten täältä enää saa. Minä rakastan top spin tyylisiä laitteita, mutta Kieputin on nyt ikänsä päässä selvästi ainakin päivittäin täynnä olevan suositun puiston kannalta missä ei ole hyvä kun joudutaan pitämään laitteita kiinni päivän mittaan mutta vähempikautisella pienpuistolla ei niin haittaisi.
Mondial Rollover, Moser Rides:in suurempi Maverick-malli ovat esimerkkejä upgradetuista Top Spin tyylisistä laitteista mitkä itse laittaisin, sillä en usko että hankkisivat aivan samanlaista tilalle. Mutta pahoin pelkään, että tilalle tulee jotain ihan muunlaista. Vekkulalle ainakin löytäisin tilaa muualta, sillä en myöskään halua että tuo ketjukarusellin yms. tasanteen näkymä allaolevasta laitteesa katoaisi.
Olisiko sinulla laittaa youtubesta tai jostain esimerkkiä mitä tarkoitat? Yritin googlesta etsiä ja ei löytynyt tai en tiedä osasinko etsiä oikeilla hakusanoilla. Tämä sun kirjoitus voisi olla mun suusta. Täysin samaa mieltä!
Miksei tätä voitaisi yrittää myydä esimerkiksi Tykkimäelle jonne myytiin alkuperäinen Enterprise aikoinaan? Tai Nokkakivelle? Kamala ajatus, että vaan puretaan.
Siru84 kirjoitti:Olisiko sinulla laittaa youtubesta tai jostain esimerkkiä mitä tarkoitat? Yritin googlesta etsiä ja ei löytynyt tai en tiedä osasinko etsiä oikeilla hakusanoilla. Tämä sun kirjoitus voisi olla mun suusta. Täysin samaa mieltä!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa