Magia

Keskustelua Linnanmäestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Siru84
Jäsen

Magia

ViestiKirjoittaja Siru84 » 19.7.2020 22:10

Koska nyt on korkattu Take Off ja mä en ole pyörivien laitteiden ystävä (Take Offissa piti pitää silmät kiinni koko ajon ajan niin ei ollut ongelmaa olla siinä) joten mites Magia? Onko se Take Offia pahempi? Mulla kun on Linnanmäellä vielä 4 laitetta missä en ole koskaan ollut + Linnanmäen Viikinki joten siksi mietin jääkö sitten nämä pyörivät multa väliin :S

Jonttu4314
Jäsen

Re: Magia

ViestiKirjoittaja Jonttu4314 » 23.7.2020 20:26

Jos et pidä kovaa pyörivistä laitteista, Magia ei ehkä ole sinulle oikea laite. Se on Take Offia hurjempi. Alussa pyörii kovaa, mutta sen jälkeen pyöriminen on hitaampaa ja liikeratakin vaihtelee paljon. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan ainakin kerran! :D
Vuoristoratahullu

Arttu
Admin

ViestiKirjoittaja Arttu » 25.7.2020 18:59

Take Off ei enää vanhuuttaan taida tulla alas kertaakaan sen välissä, kun se sinne on kertaalleen nostettu? Magiassa noita nostoja on pari, mutta ei niitä varmasti huomaa silmät kiinni kovin helposti. Alku tosiaan tuntuu kaikkein pahimmalta(parhaimmalta) mut siten se loppu on melkein kun ketjukaruselli

Teme
Jäsen

ViestiKirjoittaja Teme » 29.7.2020 12:24

Tuo on varmasti myös niin yksilöllistä, että kumpi tuntuu hurjemmalta. Itse pidän Take Offia hurjempana kuin Magiaa. Take Offissa on muutaman kerran ollut pahoinvointi lähellä, mutta Magiassa ei. Osittain se kyllä saattaa johtua myös Take Offin epämukavista penkeistä + turvakaarista. Yhdessä Kieputtimen kanssa se jakaa kärkisijan sarjassa "tuskallisimmat turvakaaret". Isoa miestä saattuu yleensä joka paikkaan. Magiassa sen sijaan on mukavat penkit ja asiakasystävälliset turvakaaret, joten ajokin on nautinnollisempaa.

Paluu