Särkänniemen päättäjäiset 26.9.2020

Tänne voit kirjoitella raportteja huvipuistomatkoistasi. Kannattaa pistää myös linkki mahdollisiin kuviin kyseiseltä matkalta.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Siru84
Jäsen

Särkänniemen päättäjäiset 26.9.2020

ViestiKirjoittaja Siru84 » 28.9.2020 15:19

Käväisin siellä ja olin pari tuntia. Tornadossa kävin ja nyt ei ollut enää keltaisia vaunuja edes siellä vaan oli jo vissiin viety kokonaan varastoon. Porukkaa oli tosi vähän. Tornadoon pääsi heti ja mun kanssa samassa vaunussa oli yksi tyttö :D Kävin siis vaan yhden kerran siinä. Motogeessä kävin kahdesti ja pääsi heti kyytiin, ellei jonottanut etupenkkiin johon sai jonottaa yhden kierroksen. Auto Racingissa olin kerran ja pääsin vielä aiemmalle kierrokselle ja se tyyppi otti sieltä takaa auton mulle. Boomissa kävin ja siihen joutui yhden kierroksen jonottamaan. Vauhtimadossa taisin käydä kerran tai kaksi. Lastenalueella ei päässyt Red Baroniin eikä Angry Birds Rideen, vaan oli laitettu verkkoaita siihen eteen. Otin niistä kuvat ja jos joku haluaa niin voin ne tänne laittaa? Puodeissa oli -40 % alennukset ja tulikin ostettua kaikenlaista ;)

Paluu