Jos saisit matkan ihan minne tahansa huvipuistoon...

Huvipuistoihin liittyvää yleistä keskustelua.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Daeng
Jäsen
Viesti:

Jos saisit matkan ihan minne tahansa huvipuistoon...

ViestiKirjoittaja Daeng » 1.6.2006 20:00

Jos saisit matkan ihan minne tahansa huvipuistoon, minne menisit?
Itse vastaan Cedar Pointtiin kaikkien niiden vuokkien takia tai Heide Parkkiin Colossosin ja monien flättejen takia, Fuji Q HighLand se olisi ollut viime kesänä mutta kun sielläkin on jo käyty niin se on jompikumpi edellisistä.
Viimeksi muokannut Daeng 1.6.2006 21:03, yhteensä muokattu 1 kertaa.

KingdaKa
Jäsen

ViestiKirjoittaja KingdaKa » 1.6.2006 20:19

Minä vastaan magic mountain ja great adventure, ja ehkä vielä cedar point.

Anttony
Jäsen

ViestiKirjoittaja Anttony » 1.6.2006 22:32

Cedar point, upeat vuokit. Toisaalta myös Disneylandissa, koska sielä on mainio teemoitus. :)

Matias
Jäsen

ViestiKirjoittaja Matias » 2.6.2006 12:46

Ehkä menisin Six Flags Great Adventureen. Kingda Ka on pakko kokea!

Taija
Jäsen

ViestiKirjoittaja Taija » 2.6.2006 15:20

Kaikki näköjään tahtovat johonkin todella suuren huvipuistoon ja niin kyllä tahtoisin minäkin, varmaan juuri tuohon Great Adventureen. En kuitenkaan tarkoita, että tahtoisin sellaisia laiteita tänne Suomeen, sillä olen todella tyytyväinen meidän omiin pusitoihimme. Jos kuitenkin yhden reissun johonkin huvipuistoon tekisin, tahtoisin varmasti kokea jotain erilaista.

Daeng
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Daeng » 5.6.2006 8:09

Taija kirjoitti: Jos kuitenkin yhden reissun johonkin huvipuistoon tekisin, tahtoisin varmasti kokea jotain erilaista.

No onhan sekin erilaista :wink: . Suomen ratoihin verrattuna Goliath, Fujiyama yms. on aika erilaisia :)
Kuva

Taija
Jäsen

ViestiKirjoittaja Taija » 5.6.2006 11:48

Daeng kirjoitti:No onhan sekin erilaista :wink: . Suomen ratoihin verrattuna Goliath, Fujiyama yms. on aika erilaisia :)

Sitä juuri tarkoitinkin. 'Jos' sana viittaa edelliseen lauseeseen:
"En kuitenkaan tarkoita, että tahtoisin sellaisia laiteita tänne Suomeen, sillä olen todella tyytyväinen meidän omiin pusitoihimme."

Zhaituki
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 5.6.2006 19:17

Ois kiva kokeilla toi Fuji-Q ku sinne tuli se 4d coasteriki :wink:

Daeng
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Daeng » 5.6.2006 19:19

Zhaituki kirjoitti:Ois kiva kokeilla toi Fuji-Q ku sinne tuli se 4d coasteriki :wink:

Tuossa coustrissa en ole käynyt, mutta Fuji on muutenkin niin mahtava puisto että;
Suosittelen! :wink:
Kuva

Zhaituki
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 5.6.2006 19:24

Ja mä suosittelen cedar pointtii semmosia kokemuksia ei suomesta löydy

Daeng
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Daeng » 5.6.2006 19:33

Zhaituki kirjoitti:Ja mä suosittelen cedar pointtii semmosia kokemuksia ei suomesta löydy

Jos käy about tunnin visiitillä cedarissa, missä laitteissa kannattaaa käydä?
Kuva

Lilo
Jäsen

ViestiKirjoittaja Lilo » 5.6.2006 19:43

Mieleni tekisi sanoa Powerland, mutta koska mukana on niin paljon muitakin puistoja, että huhhuh.. Erh, minä en tunne oikeastaan kuin pari kolme (tai enemmänkin) ulkomaalaista puistoa, mutta Disneyland Paris olisi siistiä kokea. Tai sitten joku Six Flags-ketjun puisto. Tai sitten tuo Powerland.
En oikeasti tiedä, mikä noista. :) Kaikkiin siis!

edit.
Daeng kirjoitti:Itse suosittelisin Disnneyistä enemmän Floridaa. Parempia vuokkeja ja upea teemoitus :)

No sinne sitten. *virnu*
Viimeksi muokannut Lilo 5.6.2006 20:12, yhteensä muokattu 1 kertaa.

Daeng
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Daeng » 5.6.2006 19:45

Itse suosittelisin Disnneyistä enemmän Floridaa. Parempia vuokkeja ja upea teemoitus :)
Kuva

Zhaituki
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 5.6.2006 23:45

Daeng kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:Ja mä suosittelen cedar pointtii semmosia kokemuksia ei suomesta löydy

Jos käy about tunnin visiitillä cedarissa, missä laitteissa kannattaaa käydä?
top thrill dragsteris ja niin mones isos vuokis ku kerkee
Top-10 vuokit siellä on:1.ttd 2.millenium force 3.wicked twister 4.mantis 5.raptor 6.Iron dragon 7.Magnum XL-200 8.Blue streak 9.Gemini 10.Wild cat

Top-5 flätit(joissa oon käyny):1.Chaos 2.Demon drop(hurjin flätti ever) 3. power tower 4. witches wheel(Enterprise) 5. Troika

Jooh siel on enimmäkseen vuokkei ja aika vähä flättei :wink:

Tarkotan tolla joissa oon käyny sitä että ku on tullu pari uutta flättii esim. maxair ja skyhawk

Kannattaa kattoo laitteet tuolta: http://www.cedarpoint.com siel on jopa joistain esim. wild catista videoita

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 6.6.2006 18:26

Daeng kirjoitti:Itse suosittelisin Disnneyistä enemmän Floridaa. Parempia vuokkeja ja upea teemoitus :)

Kaipaisin hieman täsmennystä tuohon vuokki-väitteeseesi. Onhan Pariisin Disneyssäkin jo peräti neljä rataa (Indiana Jones, Big Thunder Mountain, Space Mountain, Rock'n'Roller Coaster) joista kaksi viimeisintä ovat jo aikamoisen hurjia.

Walt Disney Worldissä on vain kaksi rataa enemmän: Magic Kingdomissa kolme (Big Thunder Mountain, Space Mountain, ynnä koko-perheen-rata The Barnstormer), Disney-MGM:llä yksi (Rock'n'Roller Coaster) ja Animal Kingdomissa kaksi (Primeval Spin ja Expedition Everest). Tietääkseni Expedition Everestissä ei ole edes inversioita, joten Rock'n'Roller on WDW:n ainoa inversioiva rata - kun taas Pariisissa inversioivia ratoja on peräti kaksi, plus looppaava Indy Jones.

Tämä nyt vain tiedoksi kaikille *hurjapäille* ;)

Tietenkin Daeng saattaa tarkoittaa "paremmilla vuokeilla" näiden WDW:n ratojen muita ominaisuuksia (tai peräti Floridan muita puistoja). Esimerkiksi Expedition Everestin darkkis-efektit, teemoitus ynnä radan tekniikkaa kuulostavat ihan sikamakeilta (juna vaihtaa radalta toiselle peräti kaksi kertaa)... Itsekin kun tutustuin tuohon EE:n kokonaisuuteen internetin kautta, iski HETI halu lähteä Floridaan. Helpohkona vastauksena siis ketjun esittämään kysymykseen, että meikä lähtisi Orlandoon kyllä heti välittömästi jos vain jostain löytyisi rahaa. Orlandossa kun on paljon muutakin jänskää koettavaa kuin WDW ...muun muassa Universalin Revenge of the Mummy on jotakin, jonka myös haluaisin kokea --- sen verran upealta se kuulostaa!!!

:) KEN

Paluu