Kuinka moni on jo käynyt Nokkiksessa?

Keskustelua Nokkakiven puistosta.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Mitä teit puistossa?

Kävin alueella
4
6%
Norkoilin aidan takana
1
1%
Kävin yhdessä laitteessa
2
3%
Kävin useammassa laitteessa
20
28%
Muuta, mitä?
2
3%
En ole käynyt
42
59%

Ääniä yhteensä: 71

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 8.8.2009 13:40

Hekaterina kirjoitti:Käyty on kahdesti, 2007 ja tänä kesänä. :) Hemmetti kun tajusin ihan sattumalta vasta jälkikäteen miten laina-automme GPS-laitteesta sai näkyviin jonkun paikan koordinaatit, jos ois osannut käyttää sitä vähän paremmin niin oltaisiin saatu kysytyt Nokkiksen koordinaatit mutta ei, oltiin jo jossakin ihan muualla kun vahingossa painoin jotain kohtaa näytöstä ja siihen ilmestyi senhetkisen paikan koordinaatit.

Oli kiva nähdä Sinua/teitä pitkästä aikaa :).

Tuo GPS on ajeluttanut minua ja Kentsua välillä hyvinkin mielenkiintoisilla teillä.. jos puhtaasti haluatte jännitystä elämäänne huvipuistoreissujen yhteydessä, niin suosittelen lämpimästi GPS:n käyttöä.. aina ollaan lopulta perille löydetty GPS:n avulla, usein mitä ihmeellisempää reittiä => peltotietä pitkin.. :)...
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

Mollukka
Jäsen

ViestiKirjoittaja Mollukka » 8.5.2011 12:26

En oo käyny ja en varmaan tiukkaa käymään. Koska jos se pysyy semmosena pikkupuistona nii sinne asti ei lähetä kyllä ajaa.
Tosin jos siitä joskus tulee _ISO_ puisto niin kyl sinne varmaa vois mennä.
- Mollukka

ceppo
Jäsen

ViestiKirjoittaja ceppo » 18.4.2013 4:22

En ole käynyt Nokkakiven Puistossa. Kaveri kertoi että ihan hassu paikka mutta että ei kannata varta vasten alueelle lähteä. Muihin huvipuistoihin verratuna kuulemma kohtalaisen köykäinen paikka. Ehkä tänä kesänä vieraillaan jos vain ehtii. :viheltelee:

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 18.4.2013 7:02

ceppo kirjoitti:...Kaveri kertoi että ihan hassu paikka....

Hmm...Mitähän mahtaa tarkoittaa "hassu paikka"?

Muihin huvipuistoihin verratuna kuulemma kohtalaisen köykäinen paikka. Ehkä tänä kesänä vieraillaan jos vain ehtii. :viheltelee:

Milloinkas kaverisi on puistossa käynyt? kesällä 2007? Jos hän "köykäisellä puistolla" tarkoittaa puistoa, missä ei ole lähdetty kilpailemaan suurimmalla, kalleimmalla ja komeimmalla vuoristoradalla, niin yhdyn kyllä täysin kaverisi mielipiteeseen.
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

jussiApina
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja jussiApina » 19.4.2013 22:14

Viime kesänä tuli käytyä. Puisto oli erittäin siisti ja tyylikäs! :)

Esa69
Jäsen

Re: Kuinka moni on jo käynyt Nokkiksessa?

ViestiKirjoittaja Esa69 » 30.6.2014 16:48

Kävin tänä vuonna ja puistossa ja kävin kaikki laitteet läpi (paitsi ihan pikkulasten) olisin halunnut mennä maailmanpyörään, mutta se oli pois käytöstä koko päivän :( Muuten todella hyvä paikka hmmm... lempilaitteeni taitaa olla Pilvenpyörä tai Round Up :)

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 2.7.2014 16:31

Esa69 kirjoitti:Kävin tänä vuonna ja puistossa ja kävin kaikki laitteet läpi (paitsi ihan pikkulasten) olisin halunnut mennä maailmanpyörään, mutta se oli pois käytöstä koko päivän :( Muuten todella hyvä paikka hmmm... lempilaitteeni taitaa olla Pilvenpyörä tai Round Up :)

Mukavaa, että pidit puistosta :). Maailmanpyörälle on tehty täysi remontti, siksi se on ollut poissa käytöstä. Amerikan Päivään mennessä uskoisin senkin jo pyörivän :).
- Pia

Esa69
Jäsen

ViestiKirjoittaja Esa69 » 3.7.2014 20:39

Muuten... jos joku on menossa Amerikan Päivään niin voisiko ottaa sieltä kuvia ja lisätä tänne. Koska asun 200km päässä ja 4.7 on myös syntymäpäiväni nii en pääse tulemaan. :)

ceppo
Jäsen

ViestiKirjoittaja ceppo » 23.7.2017 17:58

Kävin tänä vuonna ja kokemukset eivät olleet täysin positiivisia, vaikka matkaan lähdettin täydessä ymmärryksessä ettei kilpaile muiden Suomen huvipuistojen kanssa. Pistän Matkaraportteihin viestiä kun jaksan....

Sitä odotellessa. Mitä oli vikana, mikä toimi?

Paluu