Linnanmäki 2020

Keskustelua Linnanmäestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Kokona11
Jäsen

Re: Linnanmäki 2020

ViestiKirjoittaja Kokona11 » 2.7.2020 13:15

Linnanmäellä nostetaan kävijäkiintiöitä ja sujuvoitetaan huvipäivää

Linnanmäen Huvipuistossa on tehty mittava määrä omavalvonnallisia terveellisyys- ja hygieniatoimenpiteitä huvittelijoiden sujuvan huvipuistopäivän varmistamiseksi. Huvikausi on lähtenyt erittäin hyvin käyntiin ja tehdyt toimenpiteet ovat saaneet paljon positiivista asiakaspalautetta.

Kesäkuussa Linnanmäki avasi poikkeustilanteessa huvipuiston rajaamalla asiakasmääriä 25% maksimikapasiteetistaan, joka on noin 5000 samanaikaista huvittelijaa. Hyvien kokemusten pohjalta Linnanmäki pystyy nyt kasvattamaan kävijäkapasiteettiaan heinäkuun alusta noin 7000:lle samanaikaiselle päivittäiselle huvittelijalle. Tästä määrästä reilu puolet asiakaspaikoista voi varata ennakkoon tietylle päivälle ja toinen puoli pidetään auki spontaaniin huvipuistovierailuun. Päivälippujen varauskalenteri avataan elokuun loppuun asti. Linnanmäki uskoo, että huvipuistoon mahtuu hyvin kaikki innokkaat huvittelijat.

- Olemme nyt alkukaudesta päässeet opettelemaan uusia toimintamalleja pienemmillä asiakasmäärillä ja nähneet käytännössä, miten pystymme varmistamaan asiakkaille terveellisen huvipuistopäivän. Nyt voimme luottavaisin mielin hieman nostaa kävijäkiintiötä ja silti mahdollistaa terveellisen huvittelun, toimitusjohtaja Pia Adlivankin kertoo.

Jonotusaikojen lyhentämiseksi voidaan nyt myös mukauttaa joidenkin huvilaitteiden lastaamisia. Esimerkiksi Taigaa ja Ukkoa aletaan lastaamaan jokaiselle riville. Lisäksi täksi vuodeksi uudistettu Panoraama-näköalatorni voi vihdoin ottaa kyytiinsä huvittelijoita, tosin alkuun vain hieman alle puolet maksimikapasiteetista eli noin 10-12 henkeä kerrallaan.

Linnanmäki on saanut paljon positiivista palautetta uusista käsienpesupisteistään ja käsien desinfiointimahdollisuuksien tarjoamisesta. Lisäksi työntekijöiden ahkera laitteiden desinfiointi on huomattu ja saanut kiitosta.

- Meille on tärkeää, että asiakkaamme pitävät meitä vastuullisena toimijana ja paikkana, johon he voivat tulla iloisin mielin huvittelemaan. Teemme parhaamme ja kuuntelemme asiakkaidemme palautteita tarkasti jatkossakin, Adlivankin kertoo. Pääsemme nyt myös uusien kävijäkiintiöiden myötä palauttamaan tutun ja toivotun lipputuotteen, rannekkeen päivityksen seuraavalle päivälle, lipunmyyntiin, Adlivankin iloitsee.

Linnanmäki laajentaa kävijämääriä ja alkaaa lastaamaan Taigaan ja Ukkoon jokaiset rivit

Siru84
Jäsen

ViestiKirjoittaja Siru84 » 4.7.2020 21:52

Olen huomenna menossa Helsinkiin ja Linnanmäelle kahdeksi päiväksi hieman pelonsekaisin tuntein. Varsinkin kun nyt nostivat kapasiteettia ja että noihin laitteisiin lastataan kaikki niin :( Ei kuulosta hyvältä.

JP
Jäsen

ViestiKirjoittaja JP » 5.7.2020 0:10

Siru84 kirjoitti:Olen huomenna menossa Helsinkiin ja Linnanmäelle kahdeksi päiväksi hieman pelonsekaisin tuntein. Varsinkin kun nyt nostivat kapasiteettia ja että noihin laitteisiin lastataan kaikki niin :( Ei kuulosta hyvältä.

Tsemppiä Lintsin reissuun, eiköhän se hyvin tule menemään. Pidä hauskaa ja kirjoita sitten tänne raportti huomioistasi kun palaat! :)

Siru84
Jäsen

ViestiKirjoittaja Siru84 » 7.7.2020 17:26

JP kirjoitti:Tsemppiä Lintsin reissuun, eiköhän se hyvin tule menemään. Pidä hauskaa ja kirjoita sitten tänne raportti huomioistasi kun palaat! :)

En nyt tiedä pitääkö mun kirjoittaa raportti tänne vai tuonne Matkaraportteihin kun on tämä koronavirustilanne? Kai tämän siirtää voi sitten jos tunnette on väärässä paikassa. Olen nyt käynyt sekä Särkänniemessä että Linnanmäellä. Särkänniemessä oon käynyt kolme kertaa joista kerran koko se 7 h ja Linnanmäellä olin kaksi päivää putkeen joista toisena päivänä tuli 10 h täyteen ja toisena 9 h. Rankkasadetta pakotti lähtemään tuntia aikaisemmin pois.

Särkänniemellä on kaikilla visiirit varusteena ja käsidesipulloja on joka laitteen meno ja ulostuloalueilla. Linnanmäellä oli vain menoalueilla eikä ollut kaikissa. Siellä tosin oli sellaset monessa että poljettiin jalalla sitä käsidesiä käsiin mikä oli hyvä juttu. Turvavälit nyt oli mitä oli, mutta ainakin laitteissa ainakin se huomioitiin jättämällä yksi penkkirivi tyhjää edelliseen.

En oikein tiedä mitä muuta. Jos on kysyttävää niin voi kysyä :D

Arttu
Admin

ViestiKirjoittaja Arttu » 8.7.2020 11:12

Ei tarvitse noin pientä raporttia erikseen kirjoitella matkaraporttiin. Toki ei siellä mitään esseevaatimusta ole pituudessa. Eli jos haluat kirjoittaa lyhyen raportin puistoista myös sinne, niin ole hyvä. Ainahan se auttaa muita :)

Itse kävin eilen illasta 18 jälkeen Linnamäellä ja tilaa oli todella hyvin. Ei se 7000 tarkoita, että sinne tulee joka päivä se määrä ihmisiä heti samaan aikaan, kyse on vaan kokonaiskapasiteetista mitä puistoon pystytään ottamaan. En usko, että minään päivänä vielä tuo 7000 on tullut täyteen.

Paluu