| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Nasaretti Jäsen

|
Lähetetty: 17.6.2009 18:21 Viestin aihe: Ulkomaitten kummitusjunia |
|
|
Tänne vois laittaa vinkkejä hyvistä kummitusjunista ulkomailla.
Ite törmäsin Ghostvilleen, joka on Mirabilandiassa, Italiassa.
http://www.youtube.com/watch?v=lLR4SQaCOHA |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
KennethSundberg Jäsen

|
Lähetetty: 17.6.2009 22:20 Viestin aihe: Re: Ulkomaitten kummitusjunia |
|
|
Toivoisin että ihmiset myös kirjoittaisivat kokemuksistaan edes muutamalla sanalla sen sijaan että länttäävät viestiinsä vain videolinkin. Esimerkiksi minulle tuo YouTube- yms -videoiden katselu on edelleen toistaiseksi sen verran hankalaa, että palaisin halusta mieluummin LUKEA ihmisten mielipiteitä, kokemuksia ja vinkkejä kuin katsoa videoita.
Ja eikös joku fiksu ole joskus sanonut, että älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää niinkuin minä sanon .....(Toisinsanoen siis, en juuri nyt jaksa kirjoittaa tähän tiiliskiveä kokemistani ja suosittelemistani kummareista ynnä darkkiksista).
KEN _________________ Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nasaretti Jäsen

|
Lähetetty: 17.6.2009 22:47 Viestin aihe: Re: Ulkomaitten kummitusjunia |
|
|
| KennethSundberg kirjoitti: |
Toivoisin että ihmiset myös kirjoittaisivat kokemuksistaan edes muutamalla sanalla sen sijaan että länttäävät viestiinsä vain videolinkin. Esimerkiksi minulle tuo YouTube- yms -videoiden katselu on edelleen toistaiseksi sen verran hankalaa, että palaisin halusta mieluummin LUKEA ihmisten mielipiteitä, kokemuksia ja vinkkejä kuin katsoa videoita.
Ja eikös joku fiksu ole joskus sanonut, että älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää niinkuin minä sanon .....(Toisinsanoen siis, en juuri nyt jaksa kirjoittaa tähän tiiliskiveä kokemistani ja suosittelemistani kummareista ynnä darkkiksista).
KEN |
No joo, pyydän anteeksi, olin niin häkeltynyt tuosta etten "saanut sanaa suustani." No, selitän nyt
Tuo on miusta aika rankka kummitusjuna. Hahmot on erittäin lähellä rataa ja itse radan alku on aika hurja, ovesta sisään ja ollaan kirkossa, siitä matka jatkuu hautausmaan ja kaivoksen kautta jonkinlaiseen pikkukaupunkiin. Muutaman kerran säikähdin ihan tosissani.
Tuo rata on kuin suoraan miun unista. En oikein osaa paremmin selittää.. Tuo on vaan aika omalaatuinen rata. Henkiin heräävä sonnin(?)pää seinällä oli melkoinen yllätys. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Näsineula Jäsen

|
Lähetetty: 18.6.2009 10:02 Viestin aihe: Re: Ulkomaitten kummitusjunia |
|
|
| Nasaretti kirjoitti: | No joo, pyydän anteeksi, olin niin häkeltynyt tuosta etten "saanut sanaa suustani." No, selitän nyt
Tuo on miusta aika rankka kummitusjuna. Hahmot on erittäin lähellä rataa ja itse radan alku on aika hurja, ovesta sisään ja ollaan kirkossa, siitä matka jatkuu hautausmaan ja kaivoksen kautta jonkinlaiseen pikkukaupunkiin. Muutaman kerran säikähdin ihan tosissani.
Tuo rata on kuin suoraan miun unista. En oikein osaa paremmin selittää.. Tuo on vaan aika omalaatuinen rata. Henkiin heräävä sonnin(?)pää seinällä oli melkoinen yllätys. |
Oletko itse käynyt ko. laitteessa vai törmäsitkö vain tuohon videoon? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
KennethSundberg Jäsen

|
Lähetetty: 18.6.2009 13:32 Viestin aihe: |
|
|
Huomattavasti parempi video Ghostvillesta:
http://www.youtube.com/watch?v=TulyjsJ45fg
Tämä lienee joko promomateriaalia tai ihan virallinen mainos, mutta PALJON näkyy mielenkiintoisia, kauniita, ja kamaliakin yksityiskohtia.
KEN _________________ Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nasaretti Jäsen

|
Lähetetty: 19.6.2009 0:05 Viestin aihe: Re: Ulkomaitten kummitusjunia |
|
|
"Oletko itse käynyt ko. laitteessa vai törmäsitkö vain tuohon videoon?"
En oo käyny, törmäsin vaan tohon videoon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
weijari Jäsen
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Minä Jäsen

|
Lähetetty: 22.6.2009 10:17 Viestin aihe: |
|
|
Itse olen menossa katsomaan Brighton pierin kummitusjunaa Kirjoituksista päätellen kyseessä on kolmikerroksinen kummari. Kirjoitan sitten lisää, kun olen kyseisessä laitteessa käynyt. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tomi96 Uusi Jäsen

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ihme Mies Jäsen
|
Lähetetty: 29.7.2010 18:27 Viestin aihe: |
|
|
| En tiedä lasketaanko Blackpool Pleasure Beachissä sijaitseva Valhalla "kummariksi", mutta ainakin se on täysin ainutlaatuinen dark ride, missä on töykeän henkilökunnan lisäksi todella paljon vettä ja tulta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ihme Mies Jäsen
|
Lähetetty: 29.7.2010 18:31 Viestin aihe: Re: Ulkomaitten kummitusjunia |
|
|
| Nasaretti kirjoitti: | "Oletko itse käynyt ko. laitteessa vai törmäsitkö vain tuohon videoon?"
En oo käyny, törmäsin vaan tohon videoon. |
Minä olen käynyt, ja se on aika kummallinen kummari.
Se ei ulkoa näytä kovinkaan isolta, mutta sisällä rata jatkuu aika pitkään. Oudoimpana yksityiskohtana (joka voi olla tekninen vikakin) takaa lähetetty vaunu sai meidän vaunuamme ajon aikana selvästi kiinni.
Itse efektien puolesta siellä ei tainnut olla mitään ennen näkemätöntä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|