Suomen huvipuistoseura Foorumin päävalikko Suomen huvipuistoseura
Huvipuistofoorumi

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista     KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot    Kotisivu  RekisteröidyRekisteröidy 
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Ulkomaitten kummitusjunia

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen huvipuistoseura Foorumin päävalikko -> Ulkomaiset huvipuistot
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Nasaretti
Jäsen

LähetäLähetetty: 17.6.2009 18:21    Viestin aihe: Ulkomaitten kummitusjunia Vastaa lainaamalla viestiä

Tänne vois laittaa vinkkejä hyvistä kummitusjunista ulkomailla.

Ite törmäsin Ghostvilleen, joka on Mirabilandiassa, Italiassa.

http://www.youtube.com/watch?v=lLR4SQaCOHA
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
KennethSundberg
Jäsen

LähetäLähetetty: 17.6.2009 22:20    Viestin aihe: Re: Ulkomaitten kummitusjunia Vastaa lainaamalla viestiä

Nasaretti kirjoitti:

Toivoisin että ihmiset myös kirjoittaisivat kokemuksistaan edes muutamalla sanalla sen sijaan että länttäävät viestiinsä vain videolinkin. Esimerkiksi minulle tuo YouTube- yms -videoiden katselu on edelleen toistaiseksi sen verran hankalaa, että palaisin halusta mieluummin LUKEA ihmisten mielipiteitä, kokemuksia ja vinkkejä kuin katsoa videoita.

Ja eikös joku fiksu ole joskus sanonut, että älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää niinkuin minä sanon .....(Toisinsanoen siis, en juuri nyt jaksa kirjoittaa tähän tiiliskiveä kokemistani ja suosittelemistani kummareista ynnä darkkiksista).

[Hymyilee] KEN
Nasaretti
Jäsen

LähetäLähetetty: 17.6.2009 22:47    Viestin aihe: Re: Ulkomaitten kummitusjunia Vastaa lainaamalla viestiä

KennethSundberg kirjoitti:
Nasaretti kirjoitti:

Toivoisin että ihmiset myös kirjoittaisivat kokemuksistaan edes muutamalla sanalla sen sijaan että länttäävät viestiinsä vain videolinkin. Esimerkiksi minulle tuo YouTube- yms -videoiden katselu on edelleen toistaiseksi sen verran hankalaa, että palaisin halusta mieluummin LUKEA ihmisten mielipiteitä, kokemuksia ja vinkkejä kuin katsoa videoita.

Ja eikös joku fiksu ole joskus sanonut, että älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää niinkuin minä sanon .....(Toisinsanoen siis, en juuri nyt jaksa kirjoittaa tähän tiiliskiveä kokemistani ja suosittelemistani kummareista ynnä darkkiksista).

[Hymyilee] KEN

No joo, pyydän anteeksi, olin niin häkeltynyt tuosta etten "saanut sanaa suustani." No, selitän nyt [Hymyilee]

Tuo on miusta aika rankka kummitusjuna. Hahmot on erittäin lähellä rataa ja itse radan alku on aika hurja, ovesta sisään ja ollaan kirkossa, siitä matka jatkuu hautausmaan ja kaivoksen kautta jonkinlaiseen pikkukaupunkiin. Muutaman kerran säikähdin ihan tosissani.

Tuo rata on kuin suoraan miun unista. En oikein osaa paremmin selittää.. Tuo on vaan aika omalaatuinen rata. Henkiin heräävä sonnin(?)pää seinällä oli melkoinen yllätys.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Näsineula
Jäsen

LähetäLähetetty: 18.6.2009 10:02    Viestin aihe: Re: Ulkomaitten kummitusjunia Vastaa lainaamalla viestiä

Nasaretti kirjoitti:
No joo, pyydän anteeksi, olin niin häkeltynyt tuosta etten "saanut sanaa suustani." No, selitän nyt [Hymyilee]

Tuo on miusta aika rankka kummitusjuna. Hahmot on erittäin lähellä rataa ja itse radan alku on aika hurja, ovesta sisään ja ollaan kirkossa, siitä matka jatkuu hautausmaan ja kaivoksen kautta jonkinlaiseen pikkukaupunkiin. Muutaman kerran säikähdin ihan tosissani.

Tuo rata on kuin suoraan miun unista. En oikein osaa paremmin selittää.. Tuo on vaan aika omalaatuinen rata. Henkiin heräävä sonnin(?)pää seinällä oli melkoinen yllätys.

Oletko itse käynyt ko. laitteessa vai törmäsitkö vain tuohon videoon?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
KennethSundberg
Jäsen

LähetäLähetetty: 18.6.2009 13:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huomattavasti parempi video Ghostvillesta:

http://www.youtube.com/watch?v=TulyjsJ45fg

Tämä lienee joko promomateriaalia tai ihan virallinen mainos, mutta PALJON näkyy mielenkiintoisia, kauniita, ja kamaliakin yksityiskohtia.

[Hymyilee] KEN
Nasaretti
Jäsen

LähetäLähetetty: 19.6.2009 0:05    Viestin aihe: Re: Ulkomaitten kummitusjunia Vastaa lainaamalla viestiä

"Oletko itse käynyt ko. laitteessa vai törmäsitkö vain tuohon videoon?"

En oo käyny, törmäsin vaan tohon videoon.
Takaisin alkuun
weijari
Jäsen

LähetäLähetetty: 21.6.2009 22:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos joskus käytte Walibi Belgiumissa, niin kannattaa ehdottomasti mennä Challenge of Tutankhamoniin. Idea on vähän vastaava kun Powerin darkkiksessa eli mörköjä pitää myös ampua, mutta toteutus on sata kertaa hienompi. Videota http://www.youtube.com/watch?v=gNi-TSaE2-4 ja http://www.youtube.com/watch?v=-cNTmCNhIAk&
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Minä
Jäsen

LähetäLähetetty: 22.6.2009 10:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen menossa katsomaan Brighton pierin kummitusjunaa [Leveä hymy] Kirjoituksista päätellen kyseessä on kolmikerroksinen kummari. Kirjoitan sitten lisää, kun olen kyseisessä laitteessa käynyt.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tomi96
Uusi Jäsen

LähetäLähetetty: 29.7.2010 17:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ghost blaster näyttää mielenkiinotiselta siinä on sama idea kun powerparkin darkkiksessa tässä video :
http://www.youtube.com/watch?v=shIaMk-2uIc&feature=related
Takaisin alkuun
Ihme Mies
Jäsen

LähetäLähetetty: 29.7.2010 18:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En tiedä lasketaanko Blackpool Pleasure Beachissä sijaitseva Valhalla "kummariksi", mutta ainakin se on täysin ainutlaatuinen dark ride, missä on töykeän henkilökunnan lisäksi todella paljon vettä ja tulta.
Takaisin alkuun
Ihme Mies
Jäsen

LähetäLähetetty: 29.7.2010 18:31    Viestin aihe: Re: Ulkomaitten kummitusjunia Vastaa lainaamalla viestiä

Nasaretti kirjoitti:
"Oletko itse käynyt ko. laitteessa vai törmäsitkö vain tuohon videoon?"

En oo käyny, törmäsin vaan tohon videoon.

Minä olen käynyt, ja se on aika kummallinen kummari.
Se ei ulkoa näytä kovinkaan isolta, mutta sisällä rata jatkuu aika pitkään. Oudoimpana yksityiskohtana (joka voi olla tekninen vikakin) takaa lähetetty vaunu sai meidän vaunuamme ajon aikana selvästi kiinni. Näyttää kieltään

Itse efektien puolesta siellä ei tainnut olla mitään ennen näkemätöntä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen huvipuistoseura Foorumin päävalikko -> Ulkomaiset huvipuistot Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa