| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
paappa Jäsen

|
Lähetetty: 28.3.2010 8:36 Viestin aihe: |
|
|
| Dumle kirjoitti: | Kumma ettei uutuus ole meille vielä selvillä ![[Mitäs sitä tietäis...]](images/smiles/think.gif) |
Miks pitäis ylipäätään olla "meillä tiedossa"?
Eiköhän tuon ehdi nähdä sitten aikoinaan.
Ehkä kaikilla ei ole tapana tehdä itsestään guruja ja vuotaa tietojaan asiaan kuulumattomille. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Dumle Jäsen

|
Lähetetty: 6.4.2010 20:55 Viestin aihe: |
|
|
Eikös tää foorumi ole just sitä varten ![[Iskee silmää]](images/smiles/wink1.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sateenkaari Uusi Jäsen

|
Lähetetty: 26.7.2010 16:50 Viestin aihe: Sateenkaaren varsi |
|
|
Ootteko muuten huomannet että Rainbowin varsi on ennen ollut maalattu sateenkaaren väreihin, mutta nyt se on vain valkea. Ainakin vuonna 2003 se oli jo valkoinen. Mutta huvipuisto.netin kuvassa se varsi on sateenkaaren väreissä. Arvelisin että varsi olisi ollut sateenkaaren väreissä vuodesta 1984 90-luvun loppuun asti. Tietääkö edes Markkukaan milloin Rainbowin varsi maalattiin valkoiseksi
EDIT: Kyselin tästä eräältä huvipuisto-kaveriltani, ja hän sanoi että ehkä 1999 tai 2000 se maalattiin huollon yhteydessä. ![[Mitäs sitä tietäis...]](images/smiles/think.gif) _________________ ääh, koulut alko
Viimeinen muokkaaja, Sateenkaari pvm 27.7.2010 9:07, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tomi96 Uusi Jäsen

|
Lähetetty: 26.7.2010 17:55 Viestin aihe: Re: Sateenkaaren varsi |
|
|
| Sateenkaari kirjoitti: | Ootteko muuten huomannet että Rainbowin varsi on ennen ollut maalattu sateenkaaren väreihin, mutta nyt se on vain valkea. Ainakin vuonna 2003 se oli jo valkoinen. Mutta huvipuisto.netin kuvassa se varsi on sateenkaaren väreissä. Arvelisin että varsi olisi ollut sateenkaaren väreissä vuodesta 1984 90-luvun loppuun asti. Tietääkö edes Markkukaan milloin Rainbowin varsi maalattiin valkoiseksi ![[Huh?]](images/smiles/huh.gif) |
Mie oon kans huomannu, mutta enpä tiedä millon se on maalattu. Onneks rainbow tulee ens kaudeks takas ![[Hymyilee]](images/smiles/smile.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
HPK1929 Uusi Jäsen
|
Lähetetty: 26.7.2010 18:01 Viestin aihe: Re: Sateenkaaren varsi |
|
|
| Lainaus: | Mie oon kans huomannu, mutta enpä tiedä millon se on maalattu. Onneks rainbow tulee ens kaudeks takas ![[Hymyilee]](images/smiles/smile.gif) |
Ai tulee vai? Löytyisikö jotain lähdettä? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sami93 Uusi Jäsen
|
Lähetetty: 26.7.2010 18:10 Viestin aihe: Re: Sateenkaaren varsi |
|
|
| HPK1929 kirjoitti: | | Lainaus: | Mie oon kans huomannu, mutta enpä tiedä millon se on maalattu. Onneks rainbow tulee ens kaudeks takas ![[Hymyilee]](images/smiles/smile.gif) | Ai tulee vai? Löytyisikö jotain lähdettä? | Niin, ja minne muka? Betonimonttu on ainakin vielä siinä kohdassa ("terassilautoja" siinä päällä, kun kävin kattomassa), mutta en usko että siihen tulis ainakaan takas.
Onko muuten mitään tietoa, onko se vieläkin jossain tuusulalaisen firman pihalla? (huvipuisto.net: "Laite odottaa tällä hetkellä huoltotiloissa huoltoa")
Tarkoitin siis, että minne kohtaan se tulis Lintsille?
Viimeinen muokkaaja, Sami93 pvm 26.7.2010 19:21, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tomi96 Uusi Jäsen

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sateenkaari Uusi Jäsen

|
Lähetetty: 27.7.2010 12:40 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä siellä Wikipediassa lukee: "Sateenkaari (laite on huollossa, tulee takaisin kaudella 2011)". Itse olen tuon muokannut, käytän wikipediaa
Mutta en kyllä usko että Rainbow vanhalle paikalleen palaa. Sillehän voisi löytyä uusi paikka vaikka Pluto-Alueelta ![[Mitäs sitä tietäis...]](images/smiles/think.gif) _________________ ääh, koulut alko |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Samulila Jäsen

|
Lähetetty: 27.7.2010 14:16 Viestin aihe: |
|
|
Itse olen tiedustellut sateenkaaren kohtalosta ja linnanmäki vastasi näin:
| linnanmäki kirjoitti: | | Sateenkaari-laite on poistunut laitevalikoimastamme eikä ainakaan näillä näkymin ole tulossa takaisin. Uudistamme puistoamme ja palveluitamme jatkuvasti ja valitettavasti välillä vanhemmista laitteista on luovuttava. Sateenkaari on ollut Linnanmäellä jo vuodesta 1984. |
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tomi96 Uusi Jäsen

|
Lähetetty: 28.7.2010 11:01 Viestin aihe: |
|
|
| Samulila kirjoitti: | Itse olen tiedustellut sateenkaaren kohtalosta ja linnanmäki vastasi näin:
| linnanmäki kirjoitti: | | Sateenkaari-laite on poistunut laitevalikoimastamme eikä ainakaan näillä näkymin ole tulossa takaisin. Uudistamme puistoamme ja palveluitamme jatkuvasti ja valitettavasti välillä vanhemmista laitteista on luovuttava. Sateenkaari on ollut Linnanmäellä jo vuodesta 1984. |
| Joo, eise tulekkaan ![[Surullinen]](images/smiles/sad.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ihme Mies Jäsen
|
Lähetetty: 28.7.2010 17:57 Viestin aihe: |
|
|
| Samulila kirjoitti: | Itse olen tiedustellut sateenkaaren kohtalosta ja linnanmäki vastasi näin:
|
Jos sieltä on noin vastattu, niin se on kyllä aika kummallista, koska kuitenkin Lintsin sivuilla selvästi on edelleen lehdistötiedote, missä puhutaan huollosta:
http://www.linnanmaki.fi/fi/linnanmaki/lehdisto/lehdistotiedotteet/?a=show&id=233
Mahdollisia tulkintoja/arvailuja tilanteesta:
1) Vastauksen on laatinut joku työntekijä, joka on "out of the loop" tulevien asioiden suhteen, eli ei tiedä mitä on oikeasti päätetty.
2) Sateenkaari on niin romu ja hengenvaarallisella tavalla rikki (vrt. Liseberg) ettei sitä enää uskalleta tuoda takaisin korjattunakaan.
3) Sateenkaari on oikeasti huollossa, mutta tulee takaisin joskus vuosien päästä, tarkemmin määrittelemättömänä ajankohtana.
4) Sateenkaari "tulee takaisin" johonkin toiseen puistoon kuin Linnanmäelle.
Vaikka ei tietenkään tekisi mieli ajatella kakkosvaihtoehtoa, niin pakko kuitenkin muistaa että Sateenkaari on poistettu käytöstä kaksi kertaa kahdella eri toimintakaudella ilman ennakkovaroitusta kesken kauden...
Jos se kuitenkin on toimintakunnossa, niin tässä olisi loistava laite"uutuus" vaikkapa Tykkimäelle. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tomi96 Uusi Jäsen

|
Lähetetty: 28.7.2010 20:28 Viestin aihe: |
|
|
lähetin itekki räikköselle kysymyksen vastaus: Sateenkaari ei palaa kaudelle 2011, vaan ensi kaudelle esittelemme uuden, hurjan radan (52 m korkea, huippunopeus 105 km/h), jolle paraikaa yritetään löytää sopivaa nimeä.
Eikö joskus jossaki Räikkönen lupaillu samantapasta laitetta tilalle ku sateenkaari poistuu? ![[Mitäs sitä tietäis...]](images/smiles/think.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ontto Uusi Jäsen
|
Lähetetty: 1.8.2010 9:54 Viestin aihe: |
|
|
| Tomi96 kirjoitti: | Wikipediassa lukee " Rainbow palaa kaudelle 2011 "
ku se on koko vuoden huollossa ![[Leveä hymy]](images/smiles/biggrin.gif) |
Oletko sitä mieltä että kaikki mitä seisoo wikipediassa on totta? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tomi96 Uusi Jäsen

|
Lähetetty: 1.8.2010 12:49 Viestin aihe: |
|
|
| ontto kirjoitti: | | Tomi96 kirjoitti: | Wikipediassa lukee " Rainbow palaa kaudelle 2011 "
ku se on koko vuoden huollossa ![[Leveä hymy]](images/smiles/biggrin.gif) |
Oletko sitä mieltä että kaikki mitä seisoo wikipediassa on totta? |
seisoo ja seisoo, en tietenkään. Mutta miksiköhän linnanmäen uutisjutussa puhutaaan huollosta!?! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Gladiatus Uusi Jäsen

|
Lähetetty: 6.8.2010 16:22 Viestin aihe: |
|
|
Toivottavasti tulee takaisin ensi vuonna, haluaa testata  |
|
| Takaisin alkuun |