Suomen huvipuistoseura Foorumin päävalikko Suomen huvipuistoseura
Huvipuistofoorumi

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista     KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot    Kotisivu  RekisteröidyRekisteröidy 
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Hully Gully

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen huvipuistoseura Foorumin päävalikko -> Nokkakiven Puisto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Pia
Moderaattori

LähetäLähetetty: 25.7.2010 20:13    Viestin aihe: Hully Gully Vastaa lainaamalla viestiä

Nyt kannattaa poiketa Nokkiksessa.. Hully Gully on käytössä. Laite on erinomainen lisä puistoon, monipuolisen ajettavuutensa vuoksi: sitä voidaan ajaa hiljaa, jolloin se soveltuu hyvin pikkuväelle, tai nopeammin, jolloin vanhempikin väki nauttii kyydistä... Tulkaapa testaamaan!

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki [Iskee silmää]."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Simpukka
Jäsen

LähetäLähetetty: 26.7.2010 19:15    Viestin aihe: Re: Hully Gully Vastaa lainaamalla viestiä

Pia kirjoitti:
Nyt kannattaa poiketa Nokkiksessa.. Hully Gully on käytössä. Laite on erinomainen lisä puistoon, monipuolisen ajettavuutensa vuoksi: sitä voidaan ajaa hiljaa, jolloin se soveltuu hyvin pikkuväelle, tai nopeammin, jolloin vanhempikin väki nauttii kyydistä... Tulkaapa testaamaan!

En ole ikinä käynyt kyseisessä laitteessa... Olisihan sitä kiva kokeilla [Cool]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juice
Jäsen

Paikkakunta: Länsi-Porvoo, Itä-Uusimaa, Etelä-Suomen lääni, Suomi(FINLAND)

LähetäLähetetty: 5.8.2010 18:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olenko ainoa joka on tähän mennessä käyny testaamassa Hully Gullyä Nokkakivessä? Kuten ehkä jotkut on facebookissa on lukeneet niin sehän pyörii aivan tajuttoman lujaakin jos haluaa, tosin se vauhti on T O D E L L A K I N lujaa! Eli johtuen sen pienestä halkaisijasta siinä tuntuu vähemmälläkin vauhdilla että lentää ulos siitä vaikka siinä on "naru" estämässä! PS: mulla on video sen pyörinnästä normaalinopeudella ja täydellä nopeudella (kummatkin tyhjänä) kunhan saan aikaiseksi niin pistän videotkin tarjolle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Pia
Moderaattori

LähetäLähetetty: 9.8.2010 20:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

juice kirjoitti:

Olenko ainoa joka on tähän mennessä käyny testaamassa Hully Gullyä Nokkakivessä?

Näin taitaa olla [Leveä hymy]... vielä on kuitenkin viikonloppu jäljellä, jolloin ehtii saada, ehkäpä jopa kesän hurjimman kyydin [Hymyilee]....

Lainaus:

mulla on video sen pyörinnästä normaalinopeudella ja täydellä nopeudella (kummatkin tyhjänä) kunhan saan aikaiseksi niin pistän videotkin tarjolle.

Tätä odotan [Hymyilee]

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki [Iskee silmää]."
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen huvipuistoseura Foorumin päävalikko -> Nokkakiven Puisto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa