| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Pia Moderaattori

|
Lähetetty: 25.7.2010 20:13 Viestin aihe: Hully Gully |
|
|
Nyt kannattaa poiketa Nokkiksessa.. Hully Gully on käytössä. Laite on erinomainen lisä puistoon, monipuolisen ajettavuutensa vuoksi: sitä voidaan ajaa hiljaa, jolloin se soveltuu hyvin pikkuväelle, tai nopeammin, jolloin vanhempikin väki nauttii kyydistä... Tulkaapa testaamaan! _________________ - Pia
"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Simpukka Jäsen
|
Lähetetty: 26.7.2010 19:15 Viestin aihe: Re: Hully Gully |
|
|
| Pia kirjoitti: | | Nyt kannattaa poiketa Nokkiksessa.. Hully Gully on käytössä. Laite on erinomainen lisä puistoon, monipuolisen ajettavuutensa vuoksi: sitä voidaan ajaa hiljaa, jolloin se soveltuu hyvin pikkuväelle, tai nopeammin, jolloin vanhempikin väki nauttii kyydistä... Tulkaapa testaamaan! |
En ole ikinä käynyt kyseisessä laitteessa... Olisihan sitä kiva kokeilla ![[Cool]](images/smiles/cool.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
juice Jäsen
Liittynyt: 29 Jou 2005 Paikkakunta: Länsi-Porvoo, Itä-Uusimaa, Etelä-Suomen lääni, Suomi(FINLAND)
|
Lähetetty: 5.8.2010 18:07 Viestin aihe: |
|
|
| Olenko ainoa joka on tähän mennessä käyny testaamassa Hully Gullyä Nokkakivessä? Kuten ehkä jotkut on facebookissa on lukeneet niin sehän pyörii aivan tajuttoman lujaakin jos haluaa, tosin se vauhti on T O D E L L A K I N lujaa! Eli johtuen sen pienestä halkaisijasta siinä tuntuu vähemmälläkin vauhdilla että lentää ulos siitä vaikka siinä on "naru" estämässä! PS: mulla on video sen pyörinnästä normaalinopeudella ja täydellä nopeudella (kummatkin tyhjänä) kunhan saan aikaiseksi niin pistän videotkin tarjolle. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pia Moderaattori

|
Lähetetty: 9.8.2010 20:42 Viestin aihe: |
|
|
| juice kirjoitti: |
Olenko ainoa joka on tähän mennessä käyny testaamassa Hully Gullyä Nokkakivessä?
|
Näin taitaa olla ... vielä on kuitenkin viikonloppu jäljellä, jolloin ehtii saada, ehkäpä jopa kesän hurjimman kyydin ....
| Lainaus: |
mulla on video sen pyörinnästä normaalinopeudella ja täydellä nopeudella (kummatkin tyhjänä) kunhan saan aikaiseksi niin pistän videotkin tarjolle. |
Tätä odotan ![[Hymyilee]](images/smiles/smile.gif) _________________ - Pia
"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|