| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Näsineula Jäsen

|
Lähetetty: 10.8.2009 19:19 Viestin aihe: Uutta 2010? |
|
|
Kun kerran monissa muissakin osioissa on tällainen niin miksei Nokkis-osiossakin.
Onko sinne tulossa entinen Tykkimäen Cortina Jet, vai onkohan sinne tulossa jotain muuta kivaa? Eikö täällä ole kuitenkin huhuttu jotain siitä, että Nokkis osti Tykkimäen Cortinan? Vuoristorataa tuskin on tulossa, eikä liioin Zipperiä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ananas Jäsen

|
Lähetetty: 15.8.2009 10:49 Viestin aihe: |
|
|
Itse haluasin sinne vuokin. Mutta kuka sitä tietää. Cortina Jet on poistettu Tykkimäeltä. Voisikait sekin tulla. Jos muistan oikein niin eikös Wasalandiassakin ollut joku tuollainen laite. Sitten Zipper olisi sekin kokemus. High energykin oli kokemus. Ei se ollut hyvyydessä kokemus. Vain ja ainoastaan huonoudessa. Tulin ulos laiteesta tuntui kuin jalat olisi ollut poikki. Mutta Suomessa ei ole Zipperiä. _________________ ananas nam |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Näsineula Jäsen

|
Lähetetty: 20.8.2009 13:18 Viestin aihe: |
|
|
| Lainaus: | | Itse haluasin sinne vuokin. |
Vuoristorataa ei kannata vielä odotella, en nimittäin ole ainakaan kuullut että Vartiainen olisi voittanut lotossa.
| Lainaus: | | Mutta kuka sitä tietää. |
En minä ainakaan ![[Iskee silmää]](images/smiles/wink1.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ilari Jäsen

|
Lähetetty: 20.8.2009 18:31 Viestin aihe: |
|
|
| Näsineula kirjoitti: | | Lainaus: | | Itse haluasin sinne vuokin. |
Vuoristorataa ei kannata vielä odotella, en nimittäin ole ainakaan kuullut että Vartiainen olisi voittanut lotossa. |
Ei mitään ongelmaa. ![[Iskee silmää]](images/smiles/wink1.gif) _________________ 5... 4... 3... 1... OFFBLAST! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Olli Jäsen

|
Lähetetty: 27.8.2009 18:28 Viestin aihe: |
|
|
| ananas kirjoitti: | | Itse haluasin sinne vuokin. Mutta kuka sitä tietää. Cortina Jet on poistettu Tykkimäeltä. Voisikait sekin tulla. |
Cortina-jet on jo Nokkiksessa periaatteessa, nim. Lauri on ostanut sen jo. ![[Iskee silmää]](images/smiles/wink1.gif) _________________ t. Olli |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Samulila Jäsen

|
Lähetetty: 27.1.2010 9:46 Viestin aihe: |
|
|
Näyttäisi tulevan tykkimäen Hully Gully.
http://www.nokkakivi.fi/
Katsokaa laitteista. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
KingdaKa Jäsen

|
Lähetetty: 27.1.2010 16:31 Viestin aihe: |
|
|
Eikös tuo laite juuri viimevuonna siirtynyt Wasalandiaan? Eipä kauaa siellä viipynyt, jos tuo sama laite on. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sutz Jäsen

|
Lähetetty: 3.2.2010 14:54 Viestin aihe: |
|
|
| Uutuutena näyttää olevan myös Kanoottijoki. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hekaterina Jäsen

|
Lähetetty: 13.2.2010 3:36 Viestin aihe: |
|
|
Ooo, Nokkakiven puiston kohdalla on Google Street View -palvelussa jännä aikasiirtymä!
Tämähän löyhästi liittyy vuoden 2010 uutuuksiin: aiemmin ei ole Nokkista voinut tällä lailla netitse zoomailla... ![[Pyörittelee silmiään]](images/smiles/rolleyes.gif) _________________ "...COME ON JOIN THE JOYRIDE!" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|